Про субсидії

Відповідно до протоколу селекторної наради, яку проводив Прем’єр-міністр України А. Яценюк, від 31.03.2015 № 13686/0/1-15 та на виконання п.3 постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 №106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій», розміщуємо інформаційно-роз’яснювальні матеріали щодо спрощеного порядку отримання субсидій громадянами України.

Додаток 1

Шановний споживачу!

Звертаємося до Вас з метою інформування про те, що в Україні діє програма державної допомоги на оплату житлово-комунальних послуг, яка надається безготівково, у вигляді житлових субсидій.

Пропонуємо Вам використати право на зменшення витрат на оплату житлово-комунальних послуг. Для нього потрібно звернулися до управління соціального захисту населення за місцем Вашої реєстрації (за фактичним місцем проживання - для осіб, які орендують житло) щодо призначення житлової субсидії.

Звертаємо увагу, що з 1 травня 2015 року суттєво спрощено порядок призначення субсидій і форми Заяви та Декларації, що подаються.

Ми надсилаємо Вам бланки Заяви та Декларації, які Ви можете заповнити і надати (або надіслані поштою) до управління соціального захисту населення за адресою: http://www.adm-pl.gov.ua/page/organi-socialnogo-zahistu-naselennya-poltavskoyi-oblasti.

Якщо Ви отримували субсидію протягом опалювального періоду 2014/2015 років, субсидія на наступний період призначається па підставі раніше поданих документів, без необхідності повторного звернення до управління соціального захисту населення та подання Заяви та Декларації.

Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, то відповіді на них Ви можете отримати у місцевому управлінні соціального захисту населення за телефоном (http://www.adm-pl.gov.ua/page/organi-socialnogo-zahistu-naselennya-poltavskoyi-oblasti) або за телефоном Урядової «гарячої лінії»: 0 800 507 309.

Також Ви можете дізнатися більше про програму житлових субсидій на сайті Міністерства соціальної політики України mlsp.gov.ua. 

За матеріалами Департаменту праці та

соціального захисту населення

Полтавської облдержадміністрації

телефон «гарячої лінії» Департаменту   0-800-500-620

 

Додаток 2 

Як правильно заповнити та подати документи

для призначення житлової субсидії

Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 року № 106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій», передбачено новий спрощений порядок надання житлових субсидій.

Вказаною Постановою передбачено, що підприємствами, які надають послуги з газопостачання, електропостачання та централізованого опалення до 15 квітня та до 1 листопада 2015 року, будуть доставлені до споживачів бланки заяв про призначення житлової субсидії та декларації про доходи і витрати  осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії, для перевірки права на призначення субсидії.

Заяву про призначення житлової субсидії та декларацію про доходи і витрати  осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії, заповнює особа, на яку відкрито особовий рахунок по сплаті житлово-комунальних послуг за місцем реєстрації. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.

Крім Заяви та Декларації, заборонено вимагати від громадян інші документи, довідки тощо.

Як правильно заповнити заяву про призначення житлової субсидії?

У Заяві необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію («на оплату житлово-комунальних послуг» та/або «на придбання твердого палива та скрапленого газу»). Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

У Заяві про призначення житлової субсидії також необхідно:

1) у графі «Номер особового рахунку» – вказати номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

2) у графі «Найменування організації, що надає послуги» – вказати назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

3) у графі «Примітки» - зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме «є лічильник»/«немає лічильника».                                           

Як правильно заповнити декларацію про доходи і витрати  осіб, які звертаються за призначенням житлової субсидії?

Розділ І. Загальні відомості 

Вказуються відомості про всіх осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих – для осіб, які орендують житло і вказані у договорі оренди, або для індивідуальних забудовників, будинки яких не прийняті в експлуатацію), яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги.

Розділ ІІ. Всі види доходів осіб, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні /будинку, у тому числі від розміщення депозитів, здачі майна в оренду за період з  ________  20__ р.  до   ______  20__ року.

  Заповнюються відомості про всі види доходів (заробітна плата, пенсія, допомога (крім її частини, виплата якої здійснюється одноразово, зокрема, при народженні дитини), стипендія, грошове забезпечення, аліменти, виплати відповідно до умов цивільно-правового договору, доходи від підприємницької діяльності, здачі майна в оренду, від продажу майна та немайнових прав, сільськогосподарської продукції, дивіденди, проценти від розміщення депозитів тощо) осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (або фактично проживаючих, зазначених у договорі оренди), за попередній календарний рік (12 місяців 2014 року) без урахування податку з доходів фізичних осіб із зазначенням установи, організації, підприємства, де отримується дохід.

Розділ ІІІ. Інформація про витрати на придбання майна, товарів або оплату послуг на суму, що перевищує 50 тис. гривень, які здійснені протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням житлової субсидії.

Вказується інформація про одноразову купівлю майна або оплату послуг протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тис. грн.

Просимо звернути увагу!

Заповнені бланки Заяви і Декларації Ви маєте право подати чи направити поштою до районного управління праці та соціального захисту населення, вказавши на конверті у полі «Адресат» «Управління праці та соціального захисту населення» без зазначення адреси управління.

До уваги громадян, які проживають у сільській місцевості!!! Документи необхідні для призначення субсидії приймаються у сільських (селищних) радах уповноваженими особами.

--------------------------------------------------------------------------------------

До уваги громадян, які одержували субсидію в опалювальний період 2014/15 років! Вам субсидія на наступний період буде призначатися на підставі раніше поданих документів, без необхідності подання нового пакету документів.

--------------------------------------------------------------------------------------

Якщо при заповненні документів Ви допустили помилку, за додатковим комплектом бланків звертайтеся до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації або, у сільській місцевості, до уповноваженої особи, або до організації-надавача послуг, яка здійснювала доставку бланків.

-------------------------------------------------------------------------------------

Бланки заяв та декларацій вдруге у 2015 році будуть направлені до 1 листопада.

Опалювальний період для будинків з індивідуальним опаленням визначено з 1 жовтня по 30 квітня.

------------------------------------------------------------------------------------

Важливо! Субсидія надається у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів споживання житлово-комунальних послуг, які встановлені постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 №409.

Соціальні норми житла для розрахунку субсидії - 13,65 кв. метра загальної (опалювальної) площі на одну особу та додатково 35,22 кв. метра на домогосподарство.

За роз’ясненнями щодо цін і тарифів на послуги, соціальних норм житла та соціальних нормативів користування послугами звертайтеся до підприємств-надавачів відповідних послуг.

Заява про надання субсидії (бланк)

Декларація (бланк)